• Ofertes de treball
  • >
  • TREBALLADORA FAMILIAR SERVEI HABITATGE SALUT MENTAL I PROGRAMES DE VIOLÈNCIA MASCLISTA (URGÈNCIA I AUTONOMIA)

TREBALLADORA FAMILIAR SERVEI HABITATGE SALUT MENTAL I PROGRAMES DE VIOLÈNCIA MASCLISTA (URGÈNCIA I AUTONOMIA)

  • Temporal
  • Temps parcial
  • 08221, TERRASSA, Barcelona, Espanya

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.

Estem cercant dues persones per cobrir les vacants de Treballadora familiar servei habitatge salut mental i programes de violència masclista (urgència i autonomia) a l'àrea de Gènere al Vallès, en horari de matí o tarda.


FORMACIÓ:

Cicle formatiu de Grau Mitjà Atenció a persones en situació de dependència.

Valorable formació i experiència en salut mental i/o violència masclista.


COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:

Capacitat per treballar en equip.

Organització i planificació de la feina.

Habilitat comunicativa i escolta activa.

Capacitat de detecció de necessitats.

Puntualitat en les obligacions laborals.

Habilitats informàtiques.

Autonomia per al seu lloc laboral.

Utilització dels procediments.

Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès.

Capacitat de gestionar la frustració.


FUNCIONS I TASQUES:

Suport en l’ajuda a la realització d’aquelles tasques més immediates d’higiene, atenció personal i domèstica necessàries per al desenvolupament normal de la vida quotidiana.

Donar suport en l’adquisició i millora dels hàbits domèstics i personals, que faciliti que la família o persona sola mantingui un grau d’autonomia prou acceptable per continuar residint a la seva llar.

Realització d’acompanyaments a recursos i/o serveis.

Detecció de situacions de deteriorament o empitjorament en l’estat de la persona.

Organització de les habilitats d’autocura de la titular de l’acord d’allotjament i cura de les persones que en depenguin: alimentació i higiene, neteja i les activitats familiars i logístiques vinculades, segons grau d’intensitat del servei i característiques de la unitat familiar.

Coordinació amb la tècnica d’habitatge i resta de professionals vinculats al projecte.

Suport en l’ampliació de la xarxa de suport i participació comunitària, d’acord amb el pla de treball establert per la tècnica referent.

Suport en la realització i recepció de compres d’alimentació.

Suport en la realització de gestions necessàries per a les dones allotjades.

Supervisar el manteniment, adequació, ordre i cura de l’habitatge com un recurs públic de qualitat i segons els paràmetres de les fitxes de processos i les normatives.

Donar suport per la correcta organització de la llar i les activitats de la vida diària i familiar: hàbits d’alimentació, elaboració de menús i llistes de la compra, acompanyament al supermercat (si és necessari). Suport en hàbits d’higiene personal i neteja.

Donar suport en les activitats d’autocura i cura de les persones a càrrec, si és el cas, incloent presa de medicació, seguiment cites mèdiques i hàbits saludables.

Realitzar acompanyaments, sempre que sigui necessari, a recursos i serveis per garantir l’assistència.

Detectar situacions en què la persona pugui estar en un moment de descompensació i/o s’estigui donant un retrocés de les seves facultats.

Coordinar amb l’educadora del servei amb relació a les necessitats de les persones ateses i el suport necessari per al desplegament del seu pla de treball.

Desenvolupar accions per la millora dels hàbits de les persones participants, de manera coordinada i supervisada per l’educadora del servei.

Elaboració del diari de seguiment.

Comunicar incidències (urgents i no urgents) respecte a l’habitatge o al seguiment personal i familiar.

Altres tasques relacionades amb les seves funcions que li siguin encomanades per la responsable del projecte, segons necessitats de les persones acompanyades

En relació amb els serveis de violència masclista:

Suport en la realització, recepció i organització de les compres d’alimentació, neteja i higiene que es donin durant l’estada de les dones.

Suport en la realització de gestions i altres necessàries per les dones durant l’estada al servei.

Posada a punt del servei un cop la dona faci sortida assegurant que és adequat per una nova acollida

Tasques de canguratge en cas que la dona hagi d’assistir a judici ràpid

Reforç a l’equip tècnic amb relació a les normes de seguretat durant l’estada al servei.


RESPONSABILITATS:

Resultats esperats periòdicament:

Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de visites presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos (interns o externs) i referents.

Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb les famílies. Detecció d’incidències no comunicades.

Puntualment, sempre que sigui necessari: comunicació de les incidències a la referent


COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:

Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.

Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.

Competència instrumental de lloc de feina

Ofimàtica (Word, Excell, Acces)

Català parlat i escrit

Carnet de conduir B1


CONDICIONS

Jornada laboral: Parcial,

1 vacant matins de dilluns a divendres de 12:00 a 15:00 hores i 1 vacant tardes de 16:00 a 20:00 hores. Flexibilitat per guàrdies cap de setmana i nocturnes puntuals.

Contracte: Temporal 6 mesos.

Salari: 20.230,28 € bruts anuals per jornada completa. Proporcional a la jornada laboral contractada del lloc de feina. A definir a l’entrevista.

Lloc de treball: Terrassa

Data d’incorporació prevista: Immediata


Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!