TÈCNIC/A PROSPECCIÓ PROGRAMA MAIS TERRASSA

  • Temporal
  • Temps complet
  • 25.541,6 €
  • 08221, Terrassa, CT, Espanya

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.

Estem cercant una persona per cobrir la vacant de Tècnic prospecció vinculat al Programa MAIS 25-26 a l'àrea de Transversals a Barcelona i Terrassa.

FORMACIÓ:

Formació reglada en ciències socials: educació social, treball social, pedagogia, psicopedagogia, psicologia i altres.

COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:

  • Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones
  • Organització i planificació de la feina
  • Capacitat d’adaptació i flexibilitat
  • Capacitat de resiliència
  • Gestió de la frustració
  • Gestió de conflictes
  • Habilitat comunicativa i escolta activa
  • Capacitat de detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció
  • Puntualitat en les obligacions laborals
  • Habilitats informàtiques de Gestió (Excel i Word) i xarxes socials
  • Autonomia per al seu lloc laboral
  • Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès

FUNCIONS I TASQUES:

  • Dissenyar, planificar i executar la recerca d’empreses amb capacitat d’oferir contractacions a les participants en els projectes d’inserció laboral de l’entitat.
  • Intermediació en els processos d’inserció laboral de les persones usuàries i seguiment de l’evolució del contracte en coordinació amb la tècnica referent.
  • Establir convenis de col·laboració amb empreses que facilitin serveis o recursos als projectes que duu a terme l’entitat.
  • Intermediació en els processos d’inserció laboral de les persones usuàries i seguiment de l’evolució del contracte en coordinació amb la tècnica referent.
  • Dissenyar, planificar i executar accions grupals amb les persones del programa d’inserció per millorar la seva ocupabilitat.
  • Realitzar les accions d’orientació i coneixement del mercat de treball segons les necessitats de les persones ateses.
  • Dissenyar, planificar i executar accions de sensibilització amb l’objectiu de promoure la contractació de persones en situació d’exclusió residencial.
  • Introduir les dades a l’aplicatiu del programa GIA segons estableix la normativa. Registrar la informació i tasques realitzades en la graella d’indicadors de Prohabitatge seguint les indicacions de la coordinació.
  • Identificar empreses amb capacitat per aportar locs de pràctiques i realitzar la gestió i seguiment amb l’empresa.
  • Facilitar llocs de pràctiques per facilitar la contractació de les persones ateses en els programes d’inserció de l’entitat.
  • Fer detecció de necessitats de les persones ateses al programa d’inserció per identificar els sectors laborals amb major capacitat de contractació.
  • Identificar en coordinació amb les tècniques del servei els sectors professionals amb major capacitat de contractació a partir dels perfils de les persones ateses.
  • Elaborar les justificacions tècniques i donar resposta als requeriments definits per l’administració referents al projecte MAIS.
  • Introduir les dades a l’aplicatiu GIA segons estableix la normativa i seguint els criteris de la persona responsable del programa a Prohabitatge.
  • Coordinació amb els diferents serveis i projectes per oferir una atenció integral a les persones.
  • Executar accions de suport a la inserció per donar resposta a necessitats detectades en el col·lectiu de persones ateses.
  • Dur a terme accions de suport per donar resposta a necessitats del programa l’entitat en coordinació amb el cap d’àrea.
  • Contribuir desenvolupament i execució de l’estratègia global de l’àrea d’ocupació per a millorar l’atenció de les persones que realitzen itineraris d’inserció sociolaboral a Prohabitatge.


RESPONSABILITATS:

  • Dependència del responsable dels programes d'inserció.
  • Executar les accions d’intermediació amb empreses, d’acord amb els objectius planificats, els dissenys definits, els criteris de qualitat interns i les instruccions i normatives del SOC.
  • Acompanyar a les persones en el procés d’inserció, proporcionant eines i recursos adients i, mediant entre la persona, empresa i les seves necessitats.
  • Coordinació amb les tècniques d’inserció per valorar de forma conjunta les diferents oportunitats de pràctiques i d'inserció.
  • Dinamitzar l’espai de recerca de feina setmanal i realitzar tallers grupals de recerca de feina, mercat laboral, elaboració de CV, preparació a l’entrevista.
  • Potenciar el seguiment del PI de les persones derivades i fer-ne el seguiment en la part de prospecció de forma coordinada amb la tècnica orientadora.
  • Elaborar i enviar mensualment un informe qualitatiu i quantitatiu sobre les empreses visitades i les insercions realitzades en el marc del programa. Elaborar la documentació del programa: Graella de dades i d’indicadors actualitzades de manera mensual.
  • Assegurar i preservar la documentació actualitzada dels casos en els expedients tecnològics i físics (seguint la protecció de dades).
  • Realitzar aquelles accions delegades pel responsable d’àrea dirigides a donar resposta a necessitats del servei d’inserció o l’entitat delegades pel responsable d’àrea.
  • Participar a les reunions de seguiment de programa i casos.
  • Participar en la elaboració de memòries anuals.


RESULTATS ESPERATS PERIÒDICAMENT:

  • Setmanalment: elaboració d’indicadors de seguiment de l’aplicatiu del programa i a la graella del programa d’inserció.
  • Setmanalment: seguiment de 30 casos simultanis.
  • Setmanalment: realització tallers grupals de recerca de feina i entrevistes individuals.
  • Mensualment: enviament graella d’indicadors al cap d’àrea.
  • Mensualment: actualització dels expedients.

COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:

  • Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
  • Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
  • Competència instrumental de lloc de feina
  • Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
  • Català parlat i escrit
  • Carnet de conduir B1

CONDICIONS

Jornada laboral: 38,5 hores setmanals

Contracte: Temporal vinculat al programa MAIS fins 30/04/2026

Sou: 25.541,60 € bruts anuals

Lloc de treball: Terrassa

Data d’incorporació prevista: 01/09/2025


Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!