TÈCNIC/A DE SUPORT AL PROGRAMA NAUSICA

  • Temporal
  • Temps parcial
  • 6.794,4 €
  • 08029, Barcelona, Barcelona, Espanya

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.

Estem cercant una persona per cobrir la vacant de Tècnic/a de suport al/la referent del cas - LOTS 3 i 4 del Programa NAUSICA a l'àrea de PIR Barcelonès.

FORMACIÓ:

Cicle formatiu de Grau Superior d’Integració Social

COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:

· Capacitat d’anticipar-se a les necessitats

· Organització i planificació de la feina Habilitat comunicativa i escolta activa

· Capacitat de detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció

· Puntualitat en les obligacions laborals

· Habilitats informàtiques de Gestió (Excel i Word) i xarxes socials

· Autonomia per al seu lloc laboral i utilització dels procediments

· Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès

FUNCIONS I TASQUES:

· Treballar el bon ús de l’habitatge i la seva cura per part de les famílies com aprenentatge significatiu.

· Col·laborar estretament amb el/la referent per a la implementació del Pla Individual d’Atenció / Pla Familiar d’Atenció.

· Assistir en l’establiment del contacte inicial amb la persona o

· nucli familiar.

· Proporcionar suport en la coordinació de serveis d'interpretació o traducció si és necessari.

· Contribuir en l'atenció socioeducativa, realitzar.

· acompanyaments i promoure la participació en activitats grupals i comunitàries.

· Suport a l’equip en situacions de conflicte o dificultat.

· Contribuir a la identificació de recursos que millor s'adaptin a les necessitats de les persones usuàries.

· Coordinar amb serveis públics i altres entitats socials sota la supervisió del referent.

· Oferir suport addicional als menors i joves en els seus.

· processos educatius o en la seva participació en activitats de lleure sota orientació del referent.

· Coordinació amb els diferents serveis i projectes (de l’entitat i fora de l’entitat) per oferir una atenció integral a les persones.

· Treball en les opcions de sortides, captació d’habitatge i registre d’habitatge.

· Coordinació amb el/la seva responsable.

· Altres Tasques: dinamització d’accions grupals.

RESPONSABILITATS:

· Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de vistes presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos i referents.

· Mensualment: participació de les reunions d’equip i dels grups de treball específics convocades en el marc

· del Programa Nausica

· Mensualment: participació de les sessions de supervisió convocades en el marc del Programa Nausica

· Mensualment: elaboració informes mensuals de seguiment (quantitatius i qualitatius)

· Mensualment: elaboració dels ajuts corresponents d’aportacions per l’ús de l’habitatge

· Mensualment: suport en el seguiment per garantir el correcte manteniment i cura de l’habitatge

· Mensualment: suport en el seguiment de la justificació d’ajuts econòmics

· Mensualment: seguiment del Pla d’estalvi i suport en l’organització econòmica i familiar

· Mensualment: promoció i dinamització d’activitats comunitàries amb i per les persones ateses

· Mensualment: actualització de graella de dades i d’indicadors.

· Mensualment: seguiment i tancament de les incidències immobiliàries a càrrec de les famílies.

· Mensualment: actualització expedients (físics i informàtics)

· Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb les famílies.

· Detecció d’incidències no comunicades.

· Trimestralment: elaboració, revisió i adaptació del pla de treball amb les famílies.

COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:

Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.

Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.

Competència instrumental de lloc de feina

Ofimàtica (Word, Excell, Acces)

Català parlat i escrit

Carnet de conduir B1

CONDICIONS

Jornada laboral: 10,6 hores setmanals (possibilitat d’ampliació)

Contracte: Temporal

Sou: 6.794,40€ bruts anuals

Lloc de treball: Barcelona

Data d’incorporació prevista: Immediata

Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!