A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de TÈCNICA DE GESTIÓ IMMOBILIÀRIA I MANTENIMENT a l'àrea de gestió legal i de patrimoni immobiliari.
FORMACIÓ:
Cicles de Grau Superior Edificació i Obra Civil:
CFGS Organització i Control d'Obres de Construcció,
CFGS Projectes d'Edificació, perfil professional Rehabilitació i Restauració;
CFGS en administració i similars.
EXPERIÈNCIA:
Experiència i formació complementària amb relació a les funcions pròpies o similars del lloc de treball, gestió administrativa, gestió d’habitatges, gestió d’incidències, gestió d'assegurances o gestió immobiliària.
FUNCIONS I TASQUES:
Gestió d’incidències en habitatges:
- Classificació i tramitació d’incidències d’avaries i desperfectes reportades pels tècnics de suport.
- Coordinació amb asseguradores i proveïdors per avaluació i reparació.
- Recollida de pressupostos, seguiment d’execució i validació de factures.
- Revisió i aprovació de pressupostos amb l’Àrea Legal i Gestió Immobiliària.
- Enviament de factures a administració i seguiment de despeses.
Posada a punt d’habitatges
- Recepció de comunicació de sortida d’un habitatge.
- Inventari periòdic i avaluació de necessitats de mobiliari i equipament.
- Proposta, entrega i registre de mobiliari i estris.
- Coordinació amb proveïdors per reparacions i gestió d’incidències.
- Actualització d’inventari i proposta de compra de parament.
Control de claus
- Inventari i custòdia de claus i còpies.
- Gestió de lliurament i recollida amb tècnics de suport.
- Coordinació del canvi de panys i claus en habitatges ocupats i no ocupats.
Captació i valoració de nous habitatges
- Visites d’avaluació i elaboració de fitxes descriptives amb fotografies.
- Informes de valoració amb suport de l’Àrea Legal i Gestió Immobiliària.
- Supervisió i classificació d’immobles per a estudis d’indicadors.
Coordinació de seguretat en habitatges
- Gestió de portes de seguretat, dispositius i alarmes.
- Resolució d’incidències de seguretat, incloent-hi actuacions fora d’horari.
- Proposta i execució de visites de seguiment de seguretat.
Suport en reformes i rehabilitacions
- Seguiment de l’execució d’obres i rehabilitacions amb industrials contractats.
- Control de pressupostos i factures.
- Gestió d’alta de subministraments un cop finalitzades les obres.
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:
- Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
- Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
- Competències instrumentals del lloc de feina
- Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
- Català parlat i escrit.
- Carnet de conduir B1
CONDICIONS
- Jornada laboral: 38,5 hores setmanals.
- Horari: Matí i dues tardes
- Contracte: indefinit.
- Sou: 22319,08€ bruts anuals
- Lloc de treball: Terrassa
- Data d’incorporació prevista: Immediat
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!