TÈCNIC/A DE GESTIÓ INMOBILIARIA I MANTENIMENT

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 22.319,08 €
  • 08221, TERRASSA, Barcelona, Espanya

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.

Estem cercant una persona per cobrir la vacant de TÈCNICA DE GESTIÓ IMMOBILIÀRIA I MANTENIMENT a l'àrea de gestió legal i de patrimoni immobiliari.

FORMACIÓ:

Cicles de Grau Superior Edificació i Obra Civil:

CFGS Organització i Control d'Obres de Construcció,

CFGS Projectes d'Edificació, perfil professional Rehabilitació i Restauració;

CFGS en administració i similars.


EXPERIÈNCIA:

Experiència i formació complementària amb relació a les funcions pròpies o similars del lloc de treball, gestió administrativa, gestió d’habitatges, gestió d’incidències, gestió d'assegurances o gestió immobiliària.


FUNCIONS I TASQUES:

Gestió d’incidències en habitatges:

  • Classificació i tramitació d’incidències d’avaries i desperfectes reportades pels tècnics de suport.
  • Coordinació amb asseguradores i proveïdors per avaluació i reparació.
  • Recollida de pressupostos, seguiment d’execució i validació de factures.
  • Revisió i aprovació de pressupostos amb l’Àrea Legal i Gestió Immobiliària.
  • Enviament de factures a administració i seguiment de despeses.


Posada a punt d’habitatges

  • Recepció de comunicació de sortida d’un habitatge.
  • Inventari periòdic i avaluació de necessitats de mobiliari i equipament.
  • Proposta, entrega i registre de mobiliari i estris.
  • Coordinació amb proveïdors per reparacions i gestió d’incidències.
  • Actualització d’inventari i proposta de compra de parament.


Control de claus

  • Inventari i custòdia de claus i còpies.
  • Gestió de lliurament i recollida amb tècnics de suport.
  • Coordinació del canvi de panys i claus en habitatges ocupats i no ocupats.


Captació i valoració de nous habitatges

  • Visites d’avaluació i elaboració de fitxes descriptives amb fotografies.
  • Informes de valoració amb suport de l’Àrea Legal i Gestió Immobiliària.
  • Supervisió i classificació d’immobles per a estudis d’indicadors.


Coordinació de seguretat en habitatges

  • Gestió de portes de seguretat, dispositius i alarmes.
  • Resolució d’incidències de seguretat, incloent-hi actuacions fora d’horari.
  • Proposta i execució de visites de seguiment de seguretat.


Suport en reformes i rehabilitacions

  • Seguiment de l’execució d’obres i rehabilitacions amb industrials contractats.
  • Control de pressupostos i factures.
  • Gestió d’alta de subministraments un cop finalitzades les obres.


COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:

  • Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
  • Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
  • Competències instrumentals del lloc de feina
  • Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
  • Català parlat i escrit.
  • Carnet de conduir B1


CONDICIONS

  • Jornada laboral: 38,5 hores setmanals.
  • Horari: Matí i dues tardes
  • Contracte: indefinit.
  • Sou: 22319,08€ bruts anuals
  • Lloc de treball: Terrassa
  • Data d’incorporació prevista: Immediat

Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!