A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’apoderament i inclusió residencial per a aquelles amb situació de major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de TÈCNIC/A Comunicació.
FORMACIÓ:
Formació reglada en ciències de la comunicació. Formació en Comunicació o Ciències Socials.
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:
· Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones.
· Organització i planificació de la feina.
· Capacitat d’adaptació i flexibilitat.
· Capacitat de resiliència.
· Gestió de la frustració.
· Gestió de conflictes.
· Habilitat comunicativa i escolta activa.
· Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció.
· Puntualitat en les obligacions laborals.
· Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials.
· Autonomia per al seu lloc laboral.
· Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès.
FUNCIONS I TASQUES:
· Enfortir diferents línies de treball de l’entitat – acompanyant persones, organitzacions, xarxes i plataformes- amb estratègies comunicatives efectives, seguint els objectius i els valors de l’organització.
· Gestió i seguiment de xarxes socials en general.
· Redacció i edició de materials gràfics i audiovisuals que reforcin les campanyes de sensibilització, incidència, resultats i fidelització.
· Desplegament i dinamització de l’app d’acció comunitària i accions de proximitat. Dinamitzar l’ús de l’app.
· Crear i actualitzar els continguts de la web de manera constant.
· Implementació, coordinació i seguiment de campanyes de comunicació vinculats per la garantia habitatge, alimentació.
· Donar seguiment i control d’indicadors i cronograma de comunicació i elaboració d’informes.
· Suport puntual en tasques de producció i dinamització de tallers.
RESPONSABILITATS:
· Enfortir diferents línies de treball de l’entitat – acompanyant persones, organitzacions, xarxes i plataformes- amb estratègies comunicatives efectives, seguint els objectius i els valors de l’organització.
· Redacció i edició de materials gràfics i audiovisuals que reforcin les campanyes de sensibilització, incidència i fidelització. Aquests materials hauran de ser coherents amb la identitat visual de l´organització i adaptats als diferents públics i canals de difusió, tant digitals com impresos.
· Crear i actualitzar els continguts de la web de manera constant i en coherència amb l´estratègia de comunicació de l´organització.
· Redacció i edició de continguts: notes de premsa, comunicats, manifestos, informes, contingut web, memòries, guions per a esdeveniments, contingut formatiu per a cursos, i copywriting per a XXSS, butlletins, campanyes i contingut audiovisual.
· Donar seguiment i control d´indicadors i cronograma de comunicació i elaboració d’informes d’impacte de comunicació per a avaluacions internes i externes.
· Gestió i seguiment de xarxes socials (FB, X i Instagram, principalment), així com posar en marxa estratègies de comunicació i continguts.
· Desplegament i dinamització de l’app d’acció comunitària i accions de proximitat, millorant eficiència, coordinant l’activitat comunicativa i treballant amb serveis professionals les millores proposades.
· Implementació, coordinació i seguiment de campanyes d e comunicació vinculats per la garantia habitatge, alimentació.
· Suport puntual en tasques de producció i dinamització de tallers: cerca i contractació d’espais i/o proveïdors externs.
RESULTATS ESPERATS PERIÒDICAMENT:
· Setmanalment: elaboració d’indicadors de seguiment de l’aplicatiu del programa i a la graella del programa d’inserció.
· Setmanalment: seguiment de 30 casos simultanis.
· Setmanalment: realització tallers grupals de recerca de feina i entrevistes individuals.
· Mensualment: enviament graella d’indicadors al cap d’àrea.
· Mensualment: actualització dels expedients.
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:
· Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
· Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
· Competència instrumental de lloc de feina.
· Ofimàtica (Word, Excel, Access).
· Català parlat i escrit.
· Carnet de conduir B1.
CONDICIONS:
Jornada laboral: 18 hores setmanals, de dilluns a divendres, a distribuir entre matins i tardes.
Contracte: Temporal de 6 mesos. Vinculat a la Convo 2025/2026
Sou: 11.941,53 € bruts anuals
Lloc de treball: Barcelona, Terrassa
Data d’incorporació prevista: 15/08/2025
Data de finalització prevista: 14/02/2026
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!